Wycofanie zestawu ferratowego Ocun CAPTUR

Dodano: 30 maja 2022

Firma Ocun wzywa swoich klientów do wycofania lonż CAPTUR do Via Ferrat. Wezwanie dotyczy modelu oznaczonego numerem partii: 04395

Produkty objęte procedurą

W sprzedaży również jako część pakietów specjalnych:

  • Via Ferrata Captur – 04395
  • Via Ferrata Bodyguard Pail Set – 02736
  • Via Ferrata Webee Set – 02992
  • Via Ferrata Webee Pail Set – 03232
  • Via Ferrata Twist Set – 04343
  • Via Ferrata Twist Pail Set – 04344
  • Via Ferrata Webee + Chest Set – 04602
  • Via Ferrata Webee + Chest Pail Set – 04603

Produkty objęte wycofaniem mają datę produkcji 1.04.2020 – 31.12.2021 i następujące numery partii produkcyjnej:

  • 2001416xx
  • 2001418xx
  • 2005624xx
  • 2002681xx
  • 2002918xx
  • 2002919xx
  • 2006842xx
  • 2006843xx
  • 2101892xx
  • 2101893xx
  • 2101894xx

Produkty, które nie są wycofywane mają datę produkcji do 31.03.2020 i po 1.01.2022 i numery produkcyjne wszystkie oprócz tych wymienionych wyżej.

Wycofaniu nie podlegają także wszystkie produkty oznaczone symbolem C9 nawet jeśli są wymienione w zestawieniu powyżej. Produkty te zostały już przenalizowane i są bezpieczne w użyciu. Symbol C9 można znaleźć na metce znajdującej się na elastycznych paskach zestawu ferratowego lub na etykiecie na opakowaniu, tak samo jak numer partii produkcyjnej.

Jak zwrócić produkt?

  1. Wypełnij formularz wycofania (recall form): formularz.pdf
  2. Podaj adres, numer telefonu i adres e-mail
  3. Produkt wraz z formularzem wyślij na nasz adres: kontakt
  4. Ewentualnie zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
    Jeśli wysyłasz z Niemiec: Mailbox.com, RP Climbing-ID3694, Dresdner Straße, 02763 Zittau, Deutschland
    Jeśli wysyłasz z innych krajów UE: RP Climbing s.r.o., Hrnčířská 1557, 295 01 Mnichovo Hradiště
  5. Jeśli jesteś poza UE, skorzystaj wyłącznie z opcji wymienionych w punkcie 3
  6. Po otrzymaniu produktu do naszego magazynu przeprowadzimy analizę funkcjonalności produktu. Na podstawie profesjonalnej oceny odeślemy Cl produkt lub wymienimy go na nowy
  7. W przypadku zakupu produktu w specjalnym zestawie wraz z szelkami lub kaskiem prosimy o przesłanie osobno wyłącznie kompletu ferratowego.
  8. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługa klienta. recall@ocun.com (+420 326 211 716)