Firma Ocun wzywa swoich klientów do wycofania lonż CAPTUR do Via Ferrat. Wezwanie dotyczy modelu oznaczonego numerem partii: 04395
Produkty objęte procedurą
W sprzedaży również jako część pakietów specjalnych:
- Via Ferrata Captur – 04395
- Via Ferrata Bodyguard Pail Set – 02736
- Via Ferrata Webee Set – 02992
- Via Ferrata Webee Pail Set – 03232
- Via Ferrata Twist Set – 04343
- Via Ferrata Twist Pail Set – 04344
- Via Ferrata Webee + Chest Set – 04602
- Via Ferrata Webee + Chest Pail Set – 04603
Produkty objęte wycofaniem mają datę produkcji 1.04.2020 – 31.12.2021 i następujące numery partii produkcyjnej:
- 2001416xx
- 2001418xx
- 2005624xx
- 2002681xx
- 2002918xx
- 2002919xx
- 2006842xx
- 2006843xx
- 2101892xx
- 2101893xx
- 2101894xx
Produkty, które nie są wycofywane mają datę produkcji do 31.03.2020 i po 1.01.2022 i numery produkcyjne wszystkie oprócz tych wymienionych wyżej.
Wycofaniu nie podlegają także wszystkie produkty oznaczone symbolem C9 nawet jeśli są wymienione w zestawieniu powyżej. Produkty te zostały już przenalizowane i są bezpieczne w użyciu. Symbol C9 można znaleźć na metce znajdującej się na elastycznych paskach zestawu ferratowego lub na etykiecie na opakowaniu, tak samo jak numer partii produkcyjnej.
Jak zwrócić produkt?
- Wypełnij formularz wycofania (recall form): formularz.pdf
- Podaj adres, numer telefonu i adres e-mail
- Produkt wraz z formularzem wyślij na nasz adres: kontakt
- Ewentualnie zapakuj produkt, dołącz formularz i wyślij na adres:
Jeśli wysyłasz z Niemiec: Mailbox.com, RP Climbing-ID3694, Dresdner Straße, 02763 Zittau, Deutschland
Jeśli wysyłasz z innych krajów UE: RP Climbing s.r.o., Hrnčířská 1557, 295 01 Mnichovo Hradiště - Jeśli jesteś poza UE, skorzystaj wyłącznie z opcji wymienionych w punkcie 3
- Po otrzymaniu produktu do naszego magazynu przeprowadzimy analizę funkcjonalności produktu. Na podstawie profesjonalnej oceny odeślemy Cl produkt lub wymienimy go na nowy
- W przypadku zakupu produktu w specjalnym zestawie wraz z szelkami lub kaskiem prosimy o przesłanie osobno wyłącznie kompletu ferratowego.
- W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługa klienta. recall@ocun.com (+420 326 211 716)