Producent sprzętu wspinaczkowego Climbing Technology wzywa
posiadaczy produktu Rollnlock (numer referencyjny 2D652) do jego sprawdzenia.
RollnLock spełnia funkcję zarówno pojedynczego bloczka jak i przyrządu samozaciskowego. Climbing Technology RollnLock został stworzony przede wszystkim z myślą o profesjonalistach pracujących na wysokościach oraz do wykorzystania podczas akcji ratowniczych i auto-ratownictwa.
Podczas korzystania z przyrządu w trybie podciągania (“hauling pulley” mode) dźwignia może zahaczyć o sworzeń, powodując niespodziewane uwolnienie blokady, a w następstwie upadek podciąganego ładunku lub osoby.
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/ronllock-recall.png)
Climbing Technollogy RollnLock – wezwanie do inspekcji
W wyniku tej wady, podczas używania urządzenia w trybie koła pasowego, dźwignia może przypadkowo zahaczyć o sworzeń, powodując nagłe wyłączenie blokady i zwolnienie ładunku lub osoby. Produkty, w których wada może wystąpić oznaczone są numerami partii: 0120, 0220, 0320, 0121, 0221.
UWAGA! W celu odróżnienia w tej samej partii, towaru sprawnego od wadliwego umieściliśmy na urządzeniu symbol. Każdy, kto jest w posiadaniu produktu oznaczonego tym symbolem nie będzie musiał przeprowadzić kontroli.
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/recall2-png-1-1024x333.png)
Do tej pory nie mamy informacji na temat wypadków czy urazów. Prosimy o przeprowadzenie procedury kontrolnej określonej poniżej. Jeżeli problem dotyczy posiadanego przez Ciebie produktu, skontaktuj się z nami, aby zorganizować wysyłkę na nasz koszt.
• e-mail producenta: commerciale@aludesign.it /vendite@aludesign.it
• e-mail Snap Outdoor: info@snapoutdoor.pl
• Climbing Technology telefon: +39 035 783595 – wew. 4 z Włoch – wew. 5 z zagranicy
• Snap Outdoor telefon: 32 301 75 40
Prosimy o wyraźne wskazanie zarówno na paczce jak i w jej środku swoich danych (imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail). Te informacje są potrzebne do dostarczenia produktu zastępczego.
Climbing Technology zapewnia bezpieczeństwo i jakość wszystkich swoich produktów. Twoje bezpieczeństwo jest naszym najwyższym priorytetem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Produkt zastępczy zostanie do Ciebie wysłany tak szybko jak to możliwe.
PROCEDURA INSPEKCJI
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/recall1.png)
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/recall2.png)
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/recall3.png)
![](http://snapoutdoor.pl/wp-content/uploads/2021/11/recall4.png)
Jeżeli krzywka przejdzie przez sworzeń i pozostanie w tej pozycji oznacza to, że produkt jest wadliwy: należy go wycofać z użytkowania i zwrócić do firmy.
Aby lepiej zrozumieć procedurę obejrzyj przygotowany film: